... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. szeptember 6.

Kumihimo - az ismerkedés

Nem tudtam eldönteni, beruházzak-e a kumihimo tárcsára, kipróbáljam-e vagy sem?
Aztán Anditól kaptam születésnapomra egyet, hozzá narancs és bézs selyemzsinórokat, így a kérdés eldőlt:


Még ismerkednünk kell egymással, nem lett szerelem első látásra. A zsinórokkal vastag lesz a lánc, így ilyet kevésbé fogok készíteni. Ellenben Tiszinél láttam vékonyabbakat, azzal is próbálkoztam, ott viszont még ki kell tapasztalnom, mennyire tartsam szorosan a szálakat. Szóval, még össze kell szoknunk.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó találkozás ,remélem hamar összehoz minket megint:)

    VálaszTörlés
  2. Nem féltelek....menni fog ez is...már várom a gyöngyös változatot! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez egy tökéletes próbálkozás...bár nem tudom mennyire lett
    vastag.....jöhet a gyöngyös változat!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Son geniales, pràcticas y bonitas!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok hozzá, én tökéletesnek látom!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!