... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. szeptember 28.

PIF - amiket én küldtem

Ez már a második Pif játék, amiben részt vettem és komoly fejtörést okozott, mit is adjak ajándékba, mert három olyan gyöngyös tisztelt meg a bizalmával, akiket nagyon tisztelek és az alkotásaik példaértékűek számomra. Mit is adhatnék nekik, hisz mindhárman csodásan fűznek?! Nagy kísértés volt, hogy akárcsak korábban, ne gyöngyös legyen az ajándék, hanem valami egészen más. Végül aztán úgy döntöttem, mindhármuknak megpróbálok olyasmit ajándékozni, amit még nem láttam náluk, vagyis még nem készítettek.

A három jelentkezőből eddig ketten jeleztek vissza, hogy megkapták a csomagom (nagyon reménykedem benne, hogy a harmadik sem keveredett el a postán), így az ő ajándékaikat már mutathatom.

Szelininél többször láttam már kommentben, hogy szemezik a lencsékkel, de még nem vágott bele, így készítettem neki egy kétoldalasat őszi színekben:




Nikinek meg az isztriai nap melegét akartam visszahozni és megmutatni, hogy kumihimo technikával ilyen "láncot" is lehet készíteni:























Minta: Korfu medál - Manogyöngye

8 megjegyzés:

  1. Csodálatos színek....nagyon átgondolt ajándékok, biztos vagyok benne, hogy örültek a megajándékozottak! :)

    VálaszTörlés
  2. Igazán jó dolog, hogy ilyen személyre szabottat készítettél mindenkinek! Ráadásul milyen pazar darabok.

    VálaszTörlés
  3. Drága Ildikó, ismételten nagyon-nagyon köszönöm ezt a csodás ajándékot! Mikor kibontottam a kis csomagot, rögtön az futott át a fejemen, hogy hogyan tudsz ennyire olvasni a gondolataimban??? Hisz régóta vágyok már egy ilyen friss, nyárias és vidámságos ékszerre, amit nekem készítettél :) Iszonyatosan gyönyörű!!!
    S a Kumihimo is nagyon tetszik, szóval lehet mégis elgondolkozom a kitanulásán :)
    Még egyszer sok-sok köszönet ezért a fantasztikus ajándékért, nagyon boldoggá tettél vele :)
    Puszkák, Niki

    VálaszTörlés
  4. Mindkét medál csodálatos....a színek egyenesen fantasztikusak ...
    fincsi meleg őszi színek....gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Ildi! Sikerült kitalálnod a titkos vágyamat:) Köszönöm a figyelmességedet és a csodaszép ajándékot, nagy örömet szereztél vele:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!