... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. szeptember 24.

Próbálkozások ... több-kevesebb sikerrel

Megvan bennem az a tévhit, hogy addig nem leszek igazán jó gyöngyfűző, míg saját mintáim nem lesznek. Így aztán, időről-időre fellobban bennem a láng, hogy ne minták után fűzzek, hanem magamtól.
Napok óta próbálgatom ezt a medált, de sehogy sem tetszik. Nem állnak szépen a swarik. Sem cérnával, sem damillal, sem fireline-nal. Dühít. Sehogy sem jó. Talán az a baj, hogy a rivoli nem elég nagy ahhoz, hogy a tilák szépen kifeküdjenek rajta, ezért csúszik el minden. Ott tartok, hogy ebből is olló lesz. Kizárólag azért mutatom, mert ez a színösszeállítás nagyon-nagyon tetszik, hátha másnak is ad inspirációt:
rivoli Crystal AB
swari türkiz 2AB

Hogy sikerélményem is legyen, elővettem kedven színeimet és kipróbáltam valami olyat, amit már régóta szerettem volna: 
Panka mintáját fűztem kicsit tovább és tettem bőr alapra. Nos, ennek a műfajnak is megvannak a maga nehézségei (pl. nem is olyan egyszerű egy kör közepére helyezni valamit), de a végeredmény most tetszik. Jó nagy lett (csak a kör átmérője 5,5 cm) :)))


11 megjegyzés:

  1. A saját dolgokkal én is így vagyok... Nekem ettől függetlenül nagyon tetszik a zöld medál is!

    VálaszTörlés
  2. A "félresikerült" medál nekem nagyon bejön. Fogalmam sincs, miért nem állnak jól a tilák, főleg azért, mert fogalmam sincs mik azok. :-) Szóval, csak szurkolok, hogy végül legyél győzedelmes...
    A másik alkotás színei is szuperek, már a múltkor is tetszett a kompozíció.

    VálaszTörlés
  3. A kísérletezés viszi előre az embert,egyszer biztos úgy sikerül ahogy Te akarod!

    VálaszTörlés
  4. Nem értem mi a bajod vele? A képen nem látszik, hogy bármi is el lenne csúszva. Ettől persze lehet, hogy élőben jobban kijönnek a hibák. Én ilyenkor, ha le is bontom, sosem vetem el teljesen a kezdő ötletet, hanem bontás után a meglévő képem alapján újra kezdem, de már átgondoltabban és a hibák kiküszöbölésével. Az biztos, hogy nagyon ritka, amikor elsőre remekmű sikeredik! (Legalábbis az én esetemben! :))

    VálaszTörlés
  5. Kísérletezni kell! Ne hagyd abba....cserélj ki néhány gyöngyöt kisebbre, vagy nagyobbra....érdemes vele foglalkozni, mert szerintem gyönyörű a medál....megér egy misét!Gyönyörű a színe!
    A bőrősöd is szuper lett!

    VálaszTörlés
  6. Mindketten csodaszépek, ...képen nem látszik a hiba, de ha van, akkor biztos sikerül majd javítani!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a zöld medál, a fotón tökéletesnek látszik!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon klassznak tűnik az a medál, de persze Te látod élőben. Ne add fel, egyetértek Mézesmamával, cseréld ki kisebbre-nagyobb.
    Én már varrni is próbáltam azt, aminek magában nem volt elég tartása.
    szóval hajrá! :-)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű mindkettő!!! Szerintem ne hagyd abba a kísérletezést! Nekem is volt olyan időszakom, amikor elkezdtem kipróbálgatni a saját ötleteimet és eleinte nagyon nehezen állt rá az agyam, de hamar belejöttem! :) Szóval hajrá, mert szépséges a medálod!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm a bíztatást, de most biztosan kicsit félreteszem. Ez már a hatodik változat, nem számolva a félkész állapotokból visszabontásokról, szóval most inkább dühöt érzek benne, mint kihívást és a düh sosem jó tanácsadó, mint azt tudjuk :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!