... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. szeptember 1.

Rita játéka - 1. évad végjáték

Ezúttal én voltam a születésnapos, mutatom, hogy miket kaptam.
Ildikó ajándéka érkezett meg legkorábban, a csomagban egy varrott kenyereskosár, egy madárka és egy keresztszemes képpel díszített akasztós kép lapult. Gyönyörű munka mind, már keresem az akasztós kép helyét :)

Csillától kaptam egy füzetet, varrott borítóval, tolltartót és tollat, amire még a nevemet is ráírta, festett bögrét, teát és kekszet. Nagyon tetszik az anyag, amit használtál és a bögre! Hát, az valami mesés! Odáig vagyok érte.

Szilvi csomagját kibontva majdnem elsírtam magam. Ez a táska ... igazán meghatott, hogy egy kívánságom teljesült. A zsebkendőtartó hozzá meg tüneményes, szebbet el sem tudnék képzelni. A doboz nagyon szép, irigylem, hogy ennyire szépen tudsz decoupage-olni. A teákból meg már nincs meg mind :)

Edinától gyöngyöket kaptam, teát, nyalókát és erős paprikából álló füzért - köszönöm!

Krisztinától egy keresztszemes képet kaptam, aminek nagyon örülök, hiszen Párizs végül mégis belopta magát a szívembe. A csokit kicsit megviselte az "utazás", de azért el fog fogyni, az biztos. A kulcstartó pedig igazán praktikus és nagyon tetszik, hogy nincs túldíszítve, éppen nekem való.

És végül, de egyáltalán nem utolsó sorban Györgyi ajándékát mutatom. Egy piros alapon pöttyös neszesszer, ugyanilyen anyagból füzetborító, füzettel és egy fantasztikus recepttel. Még nem döntöttem el, a füzetet mire használom, de a receptnek annyira örülök, hogy szerintem ma neki is állok megsütni :) 
Hálás vagyok a képeslap rejtette sorokért, nagyon jól esett.

Lányok, köszönöm, hogy csodaszéppé varázsoltátok a születésnapom, sosem felejtem el.

8 megjegyzés:

  1. Micsoda szépségeket kaptál! Isten éltessen sokáig!

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, hogy egy kicsit keser-édes volt a szülinapod! :-( Vigasztaljon az a tudat, hogy én ugyan áprilisban voltam - közepe tááján a játéknak, de nekem sem volt a "Nagy " napon sok ajándékom. Én ezért vártam be mindet, hogy egyszerre bontogathassak.:-))) A lényeg, hogy majd érkezik a többi is, és mindennap érezheted egy kicsit, hogy szülinapod volt és gondoltak rád.:-))

    Legyen ma is szép napod!

    VálaszTörlés
  3. Na, ez azért nem rossz felhozatal. Titkon picit izgultam, nehogy csalódnod kelljen :-) Isten éltessen sokáig!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ajándékokat kaptál!
    Én a születésnapomon 4 ajándékot bonthattam csak ki, és még 2 a mai napig nem kaptam meg, de szerencsére én úgy álltam ehhez a játékhoz, hogy annál tovább fog tartani a szülinapom, mert ha másképp tettem volna, akkor még most is rossz érzés lenne bennem!
    Mindig a pozitív oldaláról kell meg közelíteni a dolgokat ... :)))

    "Az élet játéka" című könyvet ha még nem olvastad, akkor a figyelmedbe ajánlom, már többször el olvastam ...

    Puszillak!

    VálaszTörlés
  5. Boldogságos minden jót kívánok!
    :)))

    VálaszTörlés
  6. Minden sorát komolyan gondoltam!!! ;)
    Nagyon szerettem volna egy kis csatos tárcát készíteni neked, de sajnos "beletört a bicskám". Kellett volna egy jó szabásminta...
    Na de még egyszer: Isten éltessen, és minden szépet és jót neked!

    VálaszTörlés
  7. Annyira, de annyira örülök, hogy ekkora boldogságot tudtam okozni a táskával! Boldog születésnapot, és jó egészséget a használatához!

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikus ajándékok egytől-egyig!!
    :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!