... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. szeptember 8.

Szombat esti zene

10 éves voltam, mikor megszületett a Macskafogó c. kult. rajzfilm. Rajongtam érte. Humoros volt, színes, kalandos, egyszóval imádni való. Azóta is szívesen megnézem, bár már fogalmam sincs, hányszor láttam. Szerencsére a vége mindig ugyanaz :)
Már akkoriban is a kedvenc jelentem volt ez a dal. Nem állítom, hogy minden részletét értettem volna, de a dallama fülbemászó volt és gyakorta dúdolgattam. Bár az eredetit Postássy Juli énekelte, ez a változat egyik nagy kedvencem, Harcsa Veronika előadásában hallható. 
Hát akkor, miú, mi újság?


1 megjegyzés:

  1. Azért ez a Vera naggyon jó! Örülök, hogy megosztottad a felvételt!
    :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!