... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. szeptember 3.

Végjáték - több felvonásban

Rita játékának "kapok" része több felvonásosra sikeredik, mert a 14 ajándék közül eddig csak 6 érkezett meg, így a többit majd mutatom, ahogyan befutnak.
Mint pl. ma reggel Veronika csomagjával örvendeztetett meg a postás:


Bevallom, a sújás, mint technika nem igazán vonz, de állandóan csodálattal néztem a szebbnél szebb alkotásokat. Így aztán most már nekem is van, köszönöm! (több kép róla itt :))


7 megjegyzés:

  1. Szerintem jó lett ez a kép! Gyönyörű ajándékot kaptál, Ildi!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a szépséges ajándékhoz:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik ez a medál!!:)
    Viseld egészséggel!:)

    VálaszTörlés
  4. Olyan ékszert szerettem volna Neked készíteni, amilyet még nem láttam a blogodon, de mégis fűzött, cseresznyevirágos - ahogy kérted :-). Remélem azért tényleg tetszik a nyaklánc - annak ellenére, hogy nem vonz ez a technika - és fogod néha hordani ;-). Puszi, Veronika

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!