... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. október 5.

Kalandozások

 Mucha képeit nagyon szeretem. Mióta megláttam Mézesmamánál a kabosonokat, vágyom rá. Meg már régóta szeretném kipróbálni ezeket az üveg kabosonokkal készült ékszereket. Összekötöttem a kellemeset a hasznossal és születtek ezek (fotózni nehéz :( ...):

Egy másik régi vágy a bonbon készítés. lassan egy éve megvettem a szilikon mintákat, de eddig még nem álltam neki. Ma viszont Ricsi születésnapja van, így ennek apropóján nekiugrottam. Van még mit csiszolni a technikán, de engem már az is boldogsággal töltött el, hogy a formából simán kijöttek a bonbonok :)




3 megjegyzés:

  1. Jaj, de jóóóó! Ilyen kabosonos nyakláncot fogok karira csinálni a csajoknak, már tudom is, hogy milyet és a bonbonkészítés is izgat...de most, hogy fogyózom ugrom ezt a témát. :)

    VálaszTörlés
  2. Hű de klassz ez is az is :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!