... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. október 1.

Mostanában készültek

Ezt a láncot még nyaralás alatt horgoltam, de kapcsot csak most tettem rá. Nagyon szeretem a színét:

Ezt a láncot is nyaralás alatt fűztem, de mivel olyan valakinek készült, aki fémérzékeny, nem jöhetett szóba a hagyományos kapocs megoldás. Ez lett a végső változat, remélem, tartós is lesz:

Petránál láttam ilyen medált és azonnal tudtam, ilyen nekem is kell (ezúton is nagyon köszönöm az ötletet!):

És végül, de egyáltalán nem utolsó sorban, ez is szerelem volt első látásra - Ewa Tilatella mintája (ezt is nagyon köszönöm!):

6 megjegyzés:

  1. Szuper kis kollekció,mind szép de ugye az embernek a "saját gyereke" a legszebb nagyon nagyon tetszik a bogyód!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép mindegyik. A horgolt lánc kapocs megoldása különösen tetszik nekem, a csiszit hogy tetted oda? Ewa bogyója nekem is szívem csücske, lassan sorra kerül majd nálam is. :)

    VálaszTörlés
  3. Húúú de gyönyörűségek a második horgolt láncért teljesen oda vagyok.... a Tilatellád meg FANTASZTIKUS!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Nekem a téglalap medál a kedvencem.

    VálaszTörlés
  5. Csodás alkotások, mindegyik nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!