... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. november 11.

Nyerő szériában vagyok

Andi barátnőm gyakran szerencsés a játékokon, sok mindent nyert már, s ezért sokszor ugratjuk. Most viszont lehetősége van mindezt visszaadni, mert az utóbbi időben két játékra jelentkeztem, s mindkettőben én lettem a nyertes :))

Tina játékán nyertem ezt a szépséget:
még pár apróságot is kaptam mellé

Aztán Réka játékán lett enyém ez a gyönyörűség:

Tegnap pedig megérkezett a Levélhullató játékban az én csomagom. Krisztától kaptam ezt a fantasztikus szettet:


Lányok, mindhárom szívemhez közeli, nagyon tetszenek, millió köszönet értük.

Végül pedig, amiért nagyon-nagyon jó kedvem kerekedett tegnap (már ha mindezek nem lennének elegendőek :)). Ezen a blogon a munkámról nem sok szó esik. Azt gondolom, hogy nincs is itt a helye, de most mégis teszek egy kitérőt.
Egy nagy áruházláncnál dolgoztam, amit tavaly decemberben felvásárolt egy másik nagy áruházlánc. Az átmenet sem volt könnyű, de az új helyen nem találtam a helyem. Sem szakmailag, sem emberileg. Sokat sírtam, stresszeltem, kezdtek fizikai rosszulléteim lenni, ha arra gondoltam, hogy nekem oda be kell mennem. Végül összeültünk a párommal, osztottunk-szoroztunk, s meghoztuk a nagy döntést. Felmondtam.  Óriási lépés volt tőlem, mert egyrészt az erős megfelelni akarásom véres küzdelmet folytatott bennem a döntés ellen. Másrészt mindenki ismeri a mai gazdasági helyzetet. De valahol mélyen belül tudtam, hogy a döntés helyes és meg kell lépni, mondjon bárki bármit.
Eleinte felszabadult voltam, aztán amikor jöttek az álláskeresés nehézségei, megtorpantam, elbizonytalanodtam időnként. Míg aztán tegnap kaptam egy telefonhívást: "örömmel értesítem, hogy szeretnénk Önnel dolgozni". Így november 19-től ismét munkába állok egy olyan helyen, ami nekem is nagyon szimpatikus volt, olyan emberekkel, akikről már az interjún éreztem, hogy sokat tanulhatok tőlük.
Egyfolytában vigyorgok, gondolom, értitek :))))))))))))))))))


17 megjegyzés:

  1. Na, ez igazán pazar! Micsoda hírcsokor! És csodásak a nyeremények... Izgatottan várom a személyes találkozást, hogy beavass a részletekbe. :-)

    VálaszTörlés
  2. Ez ám a szerencse halom!!!! Gratulálok Neked hozzá!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök a bejegyzésedben írtaknak, nagyon nagyon jó hogy találtál állást és az ajándékok is mind pazarok !!!!!!
    Hasonlóan érzek én is, ilyen felemelkedő jó passzban vagyok és ez nagyon jó !!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon örülök a jó híreknek!

    VálaszTörlés
  5. Tényleg szerencsés vagy!!! Csudi szépségeket nyertél!!
    No és persze,hogy fontos manapság a jó munkahely ;)

    VálaszTörlés
  6. Ennyi szépséget, eláll a szavam, így most az ugratás is elmarad....alig várom, hogy a csodákat élőben is lássam!

    VálaszTörlés
  7. Szerencse leánya :-))) Nagyon szépeket nyertél/kaptál!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a sok szép ajándékhoz és örülök, hogy sikerült új munkát találni!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép nap volt akkor a tegnap ,ahogy írtad:)) Gratula és egy kalappal az új munkahelyhez!

    VálaszTörlés
  10. Fantasztikus ajándékok, jó hírek, csak így tovább!!!!
    :-))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon örlök,hogy tetszik az ajándékom:)
    És annak még jobban ,hogy ennyi szerencse ért!!
    Remélem sikerül az új munkahelyeden minden amit szeretnél:)

    VálaszTörlés
  12. Csak gratulálni tudok az ajándékokhoz...de hogy sikeresen tudtál munkahelyet váltani...az az igazi főnyeremény...borzasztó lehet olyan helyen dolgozni , ahol nem szeretünk!Sok sikert az új munkádhoz!

    VálaszTörlés
  13. Hú, szerencsés csillagzat alatt lehetsz! Csodás ajándékok!:)

    VálaszTörlés
  14. Drága Ildi, millió gratula a sok-sok nyereményhez, de leginkább az új lehetőséghez!!! Szívből kívánom, hogy kellemes legyen az újbóli munkába állás, s hogy jókedved még igen sokáig fennmaradjon!!!
    Puszka, Niki

    VálaszTörlés
  15. Ciao Bellissime creazioni, mi piace il tuo blog ti seguo!!!!

    VálaszTörlés
  16. Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat!
    Maira, benvenuta al mio blog.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!