... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. december 9.

Ismét itt

Régen jártam erre, kétségtelen. Nemcsak azért, mert ismét dolgozom, hanem azért is, mert egyrészt mostanság kevesebb kedvem van alkotni, másrészt ha neki is állok valaminek, az már karácsonyra készül. Azért ma körülnéztem itthon, van-e valami, amit mutathatnék és a következőket találtam:

Andi kért meg, segítsek neki eligazodni a Club de Beauzac mintán. Úgy gondoltam, az a legegyszerűbb, ha közösen fűzzük meg. Nem lett igazam, mert csak néhol kellett neki egy kicsit besegíteni. Azért mutatom, milyen lett az enyém:
Az övét itt nézhetitek meg.

Idén is összeült az adventi koszorúgyár, mindenki elkészítette a maga koszorúját. Íme az enyém:

A többiek koszorúit itt leshetitek meg.

Amikor még Tiszinek készítettem a gyöngyzugos játékhoz a kabosonokat, akkor azért a maradékot is hasznosítottam, így születtek ezek:
Továbbra sem érzem, hogy megtalálnánk a közös hangot, a gyurma meg én :( Nehezen hoztam össze és igazán elégedett sem vagyok.

És végül még egy dolog, ami ugyan nem gyurma, de én készítettem. December 6-án van Ricsivel az évfordulónk, neki festettem ezt a bögrét a Made by you-ban:

Van füle is, csak nem látszik és a teljes felirat: Coffee time, de képtelenség volt úgy fényképezni, hogy látsszon.

Mindenkinek meghitt adventet és kellemes karácsonyi készülődést kívánok!

11 megjegyzés:

  1. Klassz ez a medál, de a bögre sem semmi :-)
    A többiről nem is beszélve...

    VálaszTörlés
  2. Csupa-csupa szépség, öröm rájuk nézni:) A koszorún a kis gombák szuperaranyosak:)

    VálaszTörlés
  3. Tök jó az adventi koszorú, az a gyöngyös gyertyatartó tök jó!:)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű dolgokat készítettél...ügyes vagy...gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Szuper dolgokat készítettél!
    Mindegyik nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Mennyi szépség!
    Nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  7. De ügyeske vagy!!! Mind-mind nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!