... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. december 27.

Karácsony 2012

Az idei karácsonyunk nagyon szépen telt. Voltak ugyan kritikus pillanatok (mint pl. mikor 24-én este hatkor neki akartam állni megsütni anyukám tortáját - neki 25-én van a születésnapja -, és a lisztnek gondolt zacskóról kiderült, hogy sokkal inkább búzadara, mint liszt), de összességében nézve csodás ünnepünk van.

Mivel ősszel munkanélküli voltam, közöltem a családdal, senki ne várjon nagy ajándékot, abból is leginkább általam készített dolgokra lehet számítani. Közben aztán lett munkám, így aztán nemcsak kézműves csomagok kerültek a fa alá, de azt hiszem, idén készítettem magam a legtöbb karácsonyi ajándékot. Sorban mutatom is ezeket, de ... mert mindig van egy de, ugye? A fotózásra maradt a legkevesebb időm, így számos ajándékot már a bontogatás után, napsütésmentes szobában sikerült lekapnom. A fotók minősége nem az igazi, ezt nézzétek el nekem.

Kezdem anyukám ajándékaival.
Neki is festettem bögrét a Made by you-ban

Készítettem neki egy ékszertartó doboz (ötlet: Hobbyművész)

Kriszta Pajzsvirág mintája alapján, némi változtatással

Folyt. köv.

6 megjegyzés:

  1. Igazi öröm ajándékok! Gratula!

    VálaszTörlés
  2. Szuper ajándékok, bármelyiket szívesen elfogadnám... Jobbak, mint egy készen vett valami...

    VálaszTörlés
  3. Szuper ajándékok, én biztosan jobban örültek ezeknek, mint a bolti ajándékoknak:) Boldog új évet:))

    VálaszTörlés
  4. A bögrét megcsodáltam, a dobozod ájulat (mestermunka) a medálról meg megint eszembe jutott, hogy listás nálam....elkezdtem a 2013-as listát! :)

    VálaszTörlés
  5. Csudijó ajándékok!
    Köszi a doboz ötletet!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!