... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2012. december 21.

Két medál karácsonyra

Mindkettőt szeretem.
Az egyik nyaklánc Cseresznyevirág Sokszínvirág mintájából készült. Nőies, sok mindenhez hordható darabot kért a kedves "megrendelő":

A másik medál Ewa Elda mintájából indult ki. "Húú, ez nagyon tetszik, de legyen benne olyan izé kő. és ilyen kis lógókák is legyenek rajta." Először azt hittem, a rivoli behelyezése lesz nehéz, de tévedtem, az simán ment. Viszont a lógókák ... nem vagyok velük kibékülve. Szerintem egyáltalán nem illik a medálhoz, de ragaszkodtak hozzá:


Veronika, Éva, köszönöm a mintákat!
A képek nem a legjobbak, mert este lettek készen és másnap már vittem is, azaz a reggeli szürkés időben tudtam csak fotózni.

És egy másik büszkeség: nővérem kislánya harmadik lett élete első versenyén, akrobatikus rock and roll témakörben. (a képen a jobb oldali kislány - Milyen nagy már!)

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű darabok lettek! A tánchoz csak gratulálni tudok a kislánynak!

    VálaszTörlés
  2. Csudiszépek!
    Gratula az unokahuginak!

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép ékszerek!
    Az ifjú tehetségnek pedig nagy-nagy gratula!!!
    :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!