... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2013. január 14.

"Kékítőt old az ég vízében."


 Samoa láncot fűztem és gyönyörű lett. Mármint csak a színe. Ha így nézem, nincs semmi gond:

De ha már kiterítem, ahogy hordani kellene, akkor már látszik, olyan hullámos, mint a Duna, miután sétahajó úszott el rajta.

Segítséget kérnék, mi a titka ennek? Lazán kell fűzni? Cérnával? Damillal? Egyébként ez a Samoa minta lenne ...
A képek borzalmasak, de itt most nem is ez a lényeg, ugye ...

Szép estét mindenkinek! 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó színe van, tetszik a lánc is. Nem cérnára fűzted? Ha a nyakadba teszed, akkor is igy hullámzik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, kivételesen damilra fűztem, magam sem tudom, miért? Ha felveszem, akkor ennél még jobban hullámzik. :(

      Törlés
  2. Sajnos nem értek hozzá, így csak a számat tudom jártatni:)) Hordjad, s betörik:)) Kár lenne érte, talán gőzöld meg egy kicsit....

    VálaszTörlés
  3. Én sem értek hozzá de én szívem szerint cérnára fűzném hogy "esése" legyen ,de lehet hogy most nagy szamárságot írtam!Nagyon jó színe van!!

    VálaszTörlés
  4. Hi,
    very beautiful work. I like it
    greetings
    karin

    VálaszTörlés
  5. Cérnára szavazok ...teljesen más lesz a tartása jobban fogja követni a nyak vonalát és esése lesz ahogy Éva is írta...
    Egy próbát megér mert igazán szép minta.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!