... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2013. február 13.

7. Bead Soup Blog Party

Idén több nagy levegőt is vettem és merészen jelentkeztem olyan megmérettetésekre, amikkel eddig csak szemeztem.

Az egyik ilyen a Lori által szervezett Bead Soup Blog Party, immáron a hetedik. Kíváncsian vártam, vajon ki lesz a párom? A sors úgy döntött, nem kell túl messzire küldenem a csomagom (annyira nem is bánom), csak Németországig kell bíznom a posta megbízhatóságában.
Ezúton szeretném bemutatni Nektek Suse-t. Kukkantsatok be a blogjára (http://pearlify.blogspot.de/), érdekes és izgalmas ékszereket készít. Eltérő a stílusunk, de ezért olyan érdekes ez a játék, hiszen éppen saját korlátaink feszegetéséről szól. Kíváncsian várom, mit készít össze nekem. Az én csomagom is alakulóban, hamarosan mutatom.
A harmadik csoportba kerültem, így az általam készített alkotást április 13-án fogom feltenni a blogra.




Aki szemfülesebb, észrevette, hogy az első bekezdésben többes számot használtam. Van egy másik megmérettetés is, de arról még publikálhatok. Hamarosan ... Ott is van izgalom, nagyon-nagyon, Amerikába megy majd a pakkom, de fogalmam sincs, én honnan kapom. (Hm, ez rímel is :))

2 megjegyzés:

  1. Én mind a két projektet kíváncsian várom. Izgalmas, még kívülről szemlélve is, nemhogy a részese lenni. Drukkolok, hogy sikerélményed legyen!

    VálaszTörlés
  2. Stopping by all the blogs taking part in the beadsoup cant wait to see what you make!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!