... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2013. február 26.

Csomagok és csavarok

Csomagom célba ért, Suse ma reggel írt, hogy a postás kézbesítette a pakkom. Így megmutathatom, mit küldtem neki, íme:

S hogy mi volt a csavar a történetben? Nagyon sokat gondolkodtam, mit is küldjek, variáltam, csoportosítgattam a gyöngyöket, míg végül két kupac maradt az asztalon előttem. Ec - pec - ec - pec. Döntöttem, a fekete-kék variációt küldöm. Megmutattam egy kedves barátnak, aki nem azt a reakciót adta, amit vártam és elbizonytalanodtam (ezúton is nagyon-nagyon köszönöm neki!). Így aztán kinyitottam a már lezárt borítékot és

a másik kis kupacot is az első mellé csúsztattam. Ebbe ezeket rejtettem:
A kép sajnos nem a legjobb, mert sok időm nem maradt a jó időt várni :) Nagyon izgultam, mit szól majd Suse, de a leveléből úgy érzem, talál benne kedvére valót.




Bár udvariatlanság a részemről, hogy a saját csomagommal kezdtem, de a történetnek és a csavaroknak itt még nincs vége, s így jobban értitek, miért vigyorgok tegnap óta. Történt ugyanis, hogy múlt héten megérkezett Suse csomagja is, ő ezeket szánta nekem:

Majd tegnap este egy újabb csomagot találtam a postaládában - Suse sem tudta eldönteni, hogy vajon tetszik-e majd a csomagja, így a biztonság kedvéért küldött még egyet: 

Két gyöngyös lány, két külön országban, mégis rokonlelkek. Azóta is folyamatosan mosolygok. 

Suse, nagyon -nagyon köszönöm a kedvességed és mindazt, amit küldtél, nagy örömet okoztál.
Dear Suse, thank you very-very much your kindness and your surprises which made me really happy.



5 megjegyzés:

  1. Most már csak dolgozni kell lányok 2x-en :))))))))Gyönyörű csomagok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyes kis csomagokat keszitettel es kaptal, uccu neki es varazsold el a gyongyoket gyonyoru ekszerre :)

    VálaszTörlés
  3. Hogy mit kaptál, ugye én már láttam, hát barátném, feladat adott.....kíváncsian várom mi lesz a végeredmény. Hogy mit adtál, azt még csak elmondásodból tudtam, engem letaglózott! Csúcs az a kis virágos, totál beleszerettem és a kagylók is nagyon jók! Most már azt is várom mi lesz belőlük! Jó ez a játék, de én nem mernék még jelentkezni rá!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csodás gyöngyöket küldtetek egymásnak, úgy látom a színvilágotok is hasonló! Kíváncsian várom mik készülnek majd!:)

    VálaszTörlés
  5. Ez egy nagyon kedves történet....azt gondolom a "csomagok" szenzációsak....biztos, hogy gyönyörű munkák születnek!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!