... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2013. április 15.

Az utóbbi időben ...

jóval kevesebbet fűztem, mint korábban. Ennek több oka is van.

Az egyik ok, hogy jelentkeztem egy játékra, de ezúttal nem ékszert kellett készítenem, hanem keresztszemeztem. Lainey játékán vettem részt, idén először és csodás ajándékokat kaptam Janet-től:


A sors nekem Christina-t sszánta, ő Angliában él és ha csodálatos keresztszemes dolgokat szeretnétek látni, mindenképpen látogassatok el blogjára, megéri.
Egy játékra jelentkezni csak egy kattintás, de amikor megláttam Christina blogját, megijedtem, nem leszek elég jó. Sokat töprengtem, mit is készíthetnék, küldhetnék, végül a csomagom összeállt:
 Ezek lapultak a csomagban:

 Hogy valami gyöngy is legyen benne (a kép nem túl jó, de márciusi reggelen futtában fotóztam, sajnálom)

Sajnos, nem voltam elég elővigyázatos és a keresztszemes kép út közben ripityára tört (üveg képtartóban volt). Nagyon elszomorodtam, fogalmam sem volt, ilyenkor mi történik, így a biztonság kedvéért inkább készítettem még egy képet és azt is postáztam.Fa lapot vontam be öntapadós textillel, arra tettem a hímzett anyagot.  
Még nem tudom, tetszett-e neki, hiszen az e-mail címem még csak ma kapta meg, szóval még izgulok.


Gyöngyös téren meg egy rendelés foglalt le igazán. Sehogy sem sikerült eltalálnom a színeket, a formát, sokat fűztem és bontottam (összesen 10 variáció készült), de végül csak rátaláltam arra, amit kerestem és ilyen lett a szett:



Ezt pedig keresztlányunknak készítettem születésnapjára:


5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ajándékokat kaptál és szépeket készítettel. :)

    A gyöngyös szett is csodás lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Csak ámulok mennyi szépséget mutatsz most nekünk!! Nemcsak a gyöngyös ékszereid gyönyörűek de a keresztszemes nyuszika is nagyon, nagyon szép!!! Gratulálok,hogy ilyen kreatív vagy!!
    És Te is szép ajándékokat kaptál :)

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép ajándékot kaptál, -és adtál!!
    :-)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok az ajándékhoz amit kaptál!
    Csodálatos lett a keresztszemes csomag amit készítettél és az ékszerek is!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!