... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2013. április 7.

Sújtottam

Az úgy volt, hogy karácsonyra Andi barátnőmnek vettem egy egységcsomagot az Egyedigyöngytől. Régóta szemezett a sújtás technikával, hát megleptem. De azt is tudtam, hogy egyedül nehezen állna majd neki, meg persze én is olyan vagyok, hogy mindent ki akarok próbálni, hát vettem gy csomagot magamnak is.

Tegnap jött el a napja (pontosabban délelőttje) a próbálkozásnak és íme a végeredmény:
Minta: Kozri - Haina 
Amikor elkészültem vele, azt mondtam, soha többet sújtás. Így nem érdekel, hogy ez valójában fülbevaló lenne, nekem jó lesz medálnak. De ahogy telik az idő ... nem is tudom ... már nem is vagyok annyira biztos benne, hogy nem lesz több :))
post signature

9 megjegyzés:

  1. Szerintem jó lett (az enyémnél biztos jobb... :) ) Az akasztó megoldásod kifejezetten tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Tied is nagyon jó lett. Az akasztó meg kényszer volt, mert rájöttem, nincs itthon vörösréz színű medáltartóm, így gyártottam egyet :)

      Törlés
  2. Nagyon mutatós! Nekem fülbevalónak kissé nagy, így szerintem jól döntöttél, hogy medálként végezte... :-) És milyen jó együtt a pink meg a barna: nem is gondoltam volna!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, biztos vagyok benne, hogy nem ez az utolsó :)

    VálaszTörlés
  4. Remélem nem lesz "soha többet sujtás"!
    Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik! Első próbálkozásra igazán szép lett! Egyébként együtt érzek veled, mert elég nehéz ráállítani a kezed, hogy fogd is jól a zsinórt, de közben ugye varrni is kell! :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, nagyon szép lett!!!
    :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!