... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2013. május 18.

A la recherche de Van Gogh

Ma alkotó délelőttön voltam, a Made by you törzsvásárlói napján Van Gogh technikáját próbálhattuk ki kerámiára átformálva. Kíváncsian vártam a lehetőséget. Saját meglátásom szerint nem vagyok egy rajz tehetség, de most kimondottan büszke vagyok magamra. Tányért választottam, majd elővettem a kis füzetem, megterveztem:

és megfestettem:


Ez még az égetés előtti állapot, izgatottam várom, milyen lesz a végeredmény. Pénteken mehetek a kiégetett tányérért, majd mutatom a végeredményt is (a színek sokkal élénkebbé válnak az égetés során).

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon szép lett és én is kíváncsian várom a végeredményt :-)

    VálaszTörlés
  3. Remélem mihamarabb láthatom élőben is! :)

    VálaszTörlés
  4. Tenyleg Van Gogh stilus lett,nagyon tetszik .Kivancsi vagyok milyen lesz kiegetve a szine.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!