... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2013. július 27.

Szabadságon

Hétfő - Keszthelyen a Festetics Kastély, majd hazafelé ejtőzés a Balaton partján egy árnyas fa alatt




Kedd - Ewa-nál jártam egy kis közös fűzőcskézésre - nagyon köszönök mindent!




Szerda - biciklivel a Velencei-tó körül, diétát felrúgva egy isteni lángos, majd hatalmas koppanás a velencei spa előtt (teltház miatt már nem engedtek be minket :()


Csütörtök - totális lazulás otthon, főtt kukorica és végre befejeztem a 11. kockát


Péntek - Kapolcs, Művészetek Völgye

Lazulás
kézműves vásár (mint azt Ricsi meg is jegyezte, egyetlen minőségi gyöngyékszer árussal sem találkoztunk) 
kerámia virágok - imádtuk őket
Társasjátékok - néhányat ki is próbáltunk, szuper volt!
Rita Soul koncert

Momentán Társulat - nem lehet őket nem szeretni :)



2 megjegyzés:

  1. Szép tartalmas szabadság örülök hogy eljöttél, jó volt együtt fűzögetni!!!

    VálaszTörlés
  2. Valóban tartalmas szabadság. Az alkotások gyönyörűek lettek.
    És valóban - én is ott voltam - Kapolcson egyetlen egy minőségi gyöngyös nem volt kint. A férjem szerint jövőre ki kéne vonulni:D

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!