... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2013. augusztus 4.

Alkotási vágy

Amikor ma reggel felébredtem, alkotni volt kedvem. leültem az asztalom elé, nézegettem a gyöngyöket, de fűzni nem volt kedvem. Hát úgy döntöttem, körülnézek, mim van még? A fiókok mélyéről előkerültek a papírok, a textilek, bőrök és ezek születtek:

 a Mucha sorozat



Bőrrel

és textillel
 

Egy kis vintage

Retro hangulat
 

És végül a mai igazi szerelem:


5 megjegyzés:

  1. Szebbnél szebbek!!! A piros bőrös nagyon ütős:)

    VálaszTörlés
  2. Szépségek! A fukszia szetted nekem is bejövős! :)

    VálaszTörlés
  3. Mind mind nagyon tetszik....persze nálam a Muchák a nyerők, de nagyon jó lett egytől egyig..néha bizony szükség van ilyen jellegű alkotásokra is....kikapcsol. Gratulálok!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!