... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2014. január 1.

Hello 2014

Az elmúlt évet úgy búcsúztattam, ahogy szeretem: barátokkal, jókedvűen, szeretettel körülvéve. Most pedig még fekszem, paplan alá bújva, rajtam kívül még mindenki alszik :)

Gondolkodom, milyen is volt a 2013? Hm. Nem állítom, hogy életem legszörnyűbb éve lett volna, de sok szempontból nehéz volt. Tele negatív érzesekkel, önsajnálattal, konfliktusokkal (leginkább önmagammal). 
Milyen legyen 2014? Tele pozitív gondolatokkal, megbékéléssel és alkotással. Nem szeretem a fogadalmakat, de azt tudom, változnom kell és most érzem is az erőt magamban a megújulásra. Szeretnék jóval tudatosabban élni. Igyekszem majd szem előtt tartani: Less is more (a kevesebb több).

Kívánom mindenkinek, hogy 2014-ben a legnehezebb helyzetekben is tudjon mosolyogni, mert az átsegít mindenen. Hello 2014, lássuk, te mit tartogatsz nekünk?



Forrás: glitter-graphics.com

3 megjegyzés:

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!