... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2014. február 9.

Porsa variáció

Az úgy volt, hogy fűzni támadt kedvem. Kellett valami, amihez minden van itthon, mert ha fűzni támad kedvem, akkor én most akarok fűzni, nem holnap, nem a jövő hét végén. Már egy ideje a dobozban figyelt a light turquoise swari rivoli, régóta motoszkált már a fejemben, ezzel kezdeni kellene valamit. A választásom végül egy Ewa mintára esett (nincs mit csodálkozni ezen, ugye?) - Porsa medálnak álltam neki. Minden simán ment, míg el nem értem a 8. lépéshez. Hm, itt a superduóknál át kell ölteni egyik lukból a másikba. Csakhogy én nem damillal fűztem, tehát a cérna látszani fog, azaz csúnya lesz. Bontani nem volt kedvem, hát jött a rögtönzés, s ilyen lett:





Minta: Ewa - Porsa medál - ezúton is nagyon köszönöm!

12 megjegyzés:

  1. Ez is egy variacio lett Porsa temara :) Nagyon szep lett , csodaszep szinek

    VálaszTörlés
  2. De jó hogy kedved támadt és pont ezekkel a szép színekkel készítetted! Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  3. Ez jó!!! Mostanában én is ezt a mintát variálgatom!

    VálaszTörlés
  4. Beautiful ... I love the colors!!!

    VálaszTörlés
  5. Hát ez nekem nagyon bejött. Gyönyörű a szinek összeválogatása és imádom ha valaki kreativkodik.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű darab a Fc nagy sikert aratott!!! Gratulálok!

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!