... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2014. március 16.

Mi leszel, ha nagy leszel?

Ha ezt a medált gyöngy korában megkérdeztük volna, mi leszel, ha nagy leszel, minden valószínűség szerint azt válaszolta volna, SD Lee medál. Bizony-bizony, annak indult, szorgosan követtem a mintát, de valahogy a végeredmény mégis más lett. Úgy tűnik, mostanában az ujjaim önálló életre kelnek, s a végeredmény cseppet sem hasonlít a minta fedlapján látható csodára. Mert az enyém ilyen lett:




Minta: Vezsuzsi - ezúton is nagyon köszönöm!

6 megjegyzés:

  1. Szép ez így is. Nekem meg a fehér medálok jönnek be most valamiért, ki érti ezt?

    A könyvet már nekem készítetted elő? :)

    VálaszTörlés
  2. Gratula az ujjaidnak, mert ez gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus lett! Meseszép ékszer!

    VálaszTörlés
  4. Hát szerintem szuper lett, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem így is nagyon szép :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!