... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2014. május 25.

Cedra bogyók

Hosszú bogyós láncok lettek. A kérés az volt, sárga legyen. Na jó, de mennyire. Elkészült a barnásabb változat, de elbizonytalanodtam, mire készítettem egy próbát bézzsel kombinálva. Megmutattam a megrendelőnek, feltettem a kérdést, neki melyik tetszik jobban. Akkora szerencsém volt, hogy végül mindkettőt kéri :)
Nekem egyébként a bézses változat tetszik jobban.





Minta: Cedra Bead - Pencio - mille merci!


5 megjegyzés:

  1. Nekem a barnás jobban bejön! Nagyon jó ez a bogyó!

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő nagyon szép...én a barnásat választanám!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!