... avagy én hogyan viszek színt a hétköznapokba.
"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk." (Simone Weil)

2015. május 2.

Dragonfly

Mikor Neisz Pirosnál megláttam a Beverly Herman Russian Dragonfly medálját, éreztem, hogy egyszer nekem is fűznöm kell egy ilyet. Aztán a lelkesedés kicsit alább hagyott, majd mikor idén azon gondolkodtam, mivel is ajándékozzuk meg születésnapján a barátnőmet, aki odavan a szitakötőkért, azonnal beugrott: itt az alkalom! Tegnap úgy láttam, telitalálat volt :)



Andi, ezúton is nagyon boldog születésnapot!
Piros, köszönöm az inspirációt!


8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a szitakötő! Nagyon fog örülni az ajándékozott :)

    VálaszTörlés
  2. Bizony, telitalálat! KÖSZÖNÖM!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Igen-igen, telitalálat! :-)

    VálaszTörlés
  4. Me he pasado a saludarte....y he visto unos hermosos y preciosos trabajos...una maravilla....

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha elmondod a véleményed!